العودة   منتديات اوليفيا > الأقــســـام الــعـــامــة > موضوعات واراء وانتقادات سياسية
 
 

 


إضافة رد
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
 
 
قديم 12-24-2012, 07:46 PM   رقم المشاركة : 1
 
الصورة الرمزية SAD HEARt






  الحالة :SAD HEARt غير متواجد حالياً
إرسال رسالة عبر AIM إلى SAD HEARt إرسال رسالة عبر Yahoo إلى SAD HEARt


يمكن غبى

يمكن مجنون

يمكن أى شئ

ممكن ليه لأ

بس ياترى اللى بيحصل فى مصر ده طبيعى

تضارب فى كل شئ

عموما

عشان تفكيرى المجنون جدا

طبعا الدستور هايمر ب

نعم

وطبعا

هاتتشكل حكومه جديده

وطبعا حسب الدستور المشوه

مجلس الشورى اللى ماحدش انتخبه اصلا هايروحله التشريع

ومين رئيسه

نسيب الرئيس الاستاذ/ احمد فهمى

والاغلبيه طبعا عارفينها

يعنى قوانين هاتطلع باسرع من البرق

ماعلينا

تعالوا نتكلم على السيناريو ده

تشكيل الحكومه

وده بقى الجنون بعينه

ياترى

هايكون نائب المرشد

رجل الاعمال الاخوانى

خيرت الشاطر

وطبعا قرأنا عن مرض الرئيس بعمليه ورم فى المخ

وكدبته الرئاسه طبعا

وطبعا الدستور المشوه بيقول فى حاله عدم وجود الرئيس

يتولى المهام

رئيس الوزراء

اللى هو مين

خيرت الشاطر وبعده يعلن عن سفر الرئيس للعلاج

وبكده يبقى عملنا اللى علينا

واتحكمت مصر

ياترى تفكير مجنون صح

بينا الايام

ياندخل سرايه المجانين

ياندخل السرايه بس بشكل تانى خالص

حد مجنون يقول كده

اه

فى

سلامات يامصر
.!.!.!.












التوقيع

... من لايعرف شخصيتى ... لايحق له
الحكم على تصرفاتى ...

  رد مع اقتباس
 
 
 
 
قديم 12-25-2012, 05:19 AM   رقم المشاركة : 2






  الحالة :اوليفيا غير متواجد حالياً

المفروض بكرة يتشكل مجلس الشورى الجديد

حسبى الله ونعم الوكيل وياليتنا مجانين حقاً مكناش تعبنا كدة

يابخت المجانين













التوقيع

  رد مع اقتباس
 
 
 
 
قديم 12-26-2012, 09:26 AM   رقم المشاركة : 3
عضو نشيط





  الحالة :سميحة نصير غير متواجد حالياً

فى هذة الحالة فلست وحدك المجنون بكثير من المصريين مجانين ومحتارين







  رد مع اقتباس
 
 
 
 
قديم 12-27-2012, 12:03 PM   رقم المشاركة : 4
 
الصورة الرمزية SAD HEARt






  الحالة :SAD HEARt غير متواجد حالياً
إرسال رسالة عبر AIM إلى SAD HEARt إرسال رسالة عبر Yahoo إلى SAD HEARt

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة اوليفيا
المفروض بكرة يتشكل مجلس الشورى الجديد

حسبى الله ونعم الوكيل وياليتنا مجانين حقاً مكناش تعبنا كدة

يابخت المجانين



بالفعل تم تعيين ال90 بمجلس الشورى
واقسموا اليمين وانعقد المجلس
وبمراجعة الاسماء يتضح ان معظمهم اما قيادين فى الاخوان او اعضاء اللجنة التأسيسية للدستور يتم مكافأتهم على دورهم فى الدستور الباطل - او سلفيين او موالين الاخوان
+ قلة قليلة جدا متنوعة -- وهذا يلقى بظلال خوف شديد جدا على نوعية التشريعات التى يمكن ان تخرج من مجلس بهذه التركيبة.
وبكده كملت وهاصت ومستنظريييين النهضه.
ولكن انترك للاخوان كل شئ ونعود بمصر للوراء


بالطبع لا والف لا

لن نترك مصر تختطف لصالح العدو المعروف

هكذا ستكون مصر

ولن تهدأ حتى تستقر وتكون مصر لكل المصريين

شكررااااااااااا

سمسمه












التوقيع

... من لايعرف شخصيتى ... لايحق له
الحكم على تصرفاتى ...

  رد مع اقتباس
 
 
 
 
قديم 12-27-2012, 12:15 PM   رقم المشاركة : 5
 
الصورة الرمزية SAD HEARt






  الحالة :SAD HEARt غير متواجد حالياً
إرسال رسالة عبر AIM إلى SAD HEARt إرسال رسالة عبر Yahoo إلى SAD HEARt

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سميحة نصير
فى هذة الحالة فلست وحدك المجنون بكثير من المصريين مجانين ومحتارين



ماقولتيه سميحة صحيح

فالجنون والحيرة اصبحا سمه

طغت علينا فى الفترة الاخيرة

بسبب التخبط الذى نعيش فيه

كل يوم بخبر ونفس الخبر تنفيه الرئاسه

منتهى التخبط اللى اتوجد منذ خلق الارض


اى رئاسه هذه


رئاسه مهزوزه لاقرار لها


وعلى رأى المثل


(( النفى علينا حق))


عمووووما



فهم النفاق بعينه


والكذب بعينه


والضلال بعينه


والتجاره بالدين نفسها


وهم من يشوهوا الاسلام


هم جماعه تعمل للجماعه ولمصالحها فقط


ولايمكن ان يعملوا من اجل رقى بلدهم


انهم تربوا على الكذب


تربوا على سمع وطاعه مخلوق وليس الرب


اذا كان بعضهم يلبس حذا المرشد علانيه


فتلك هى الصوره الحقيقيه


السمع والطاعه الى المخلوق وليس الرب



وماحدش بقى عارف حاجه بقينا زى الاطرش فى الزفه



واهى ايام ومسرحيه وفى انتظار الفصل الاخير




شكرااااااااااااا


سميحـة













التوقيع

... من لايعرف شخصيتى ... لايحق له
الحكم على تصرفاتى ...

  رد مع اقتباس
 
 
إضافة رد

الكلمات الدليلية (Tags)
, , , ,

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

ضوابط المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

كود [IMG]متاحة
كود HTML معطلة



المواضيع المتشابهه للموضوع: اخوانى من فضلكم..اعتبرونى مجنون ومحتار؟؟؟؟
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
اخوانى اخواتى المسيحيين انا اســف ..... SAD HEARt موضوعات واراء وانتقادات سياسية 3 04-19-2013 08:50 AM
رسالة من امرأة مجهولة إلى رجل مجهول اوليفيا منتدى الحوار العام 4 02-21-2013 03:26 AM
علشان كدة انت اخوانى ...!! SAD HEARt موضوعات واراء وانتقادات سياسية 1 01-23-2013 09:20 AM
جهاز محمول جديد لرؤية الجنين وهو ببطنكِ اوليفيا الحمل والولادة وتأخر الحمل 0 04-24-2011 08:18 PM
رقم محمول الرئيس وائل المصرى اضحك وهيس .. واخرج كويس 2 02-15-2011 07:27 PM

RSS RSS 2.0 XML MAP HTML

Bookmark and Share


الساعة الآن 11:19 AM

أقسام المنتدى

الأقــســـام الــعـــامــة | منتدى الحوار العام | منتدى التهنئة والمناسبات والترحيب بالأعضاء الجدد | تفسير الرؤى والاحلام | منتديات الامومة والطفولة | الحمل والولادة وتأخر الحمل | الحياة الزوجية للمرأة | ارشيف ازياء المرأة | عروسة نت | تربية وتعليم وازياء الطفل ( بنات واولاد ومراهقين ) | تحميل البرامج والافلام والمسلسلات والالعاب والقصص والكتب | تحميل برامج الكمبيوتر والاسطوانات | تحميل افلام عربى | الصحة و الطبخ والطب والبديل | رجيم ورشاقة وتمارين رياضية | الصحـة والتغذيـة | ديكورات،نصائح منزلية،اثاث منزلى | غرف اطفال | اسلاميات | ادعية واذكار وفتاوى | مشاهدة وتحمل مرئيات اسلامية | شكاوى واقتراحات الاعضاء وتنبيهات الادارة | بوح المشاعر للإبداع الشخصى والمنقول | اضحك وهيس .. واخرج كويس | الحاجات الغريبه والعفاريت ... عووووووووو | كل ما يخص جمالك سيدتى | غرائب وترفيه | شكاوى واقتراحات الاعضاء وتنبيهات الادارة | فضفضة | ادارة المنتدى | علم الفلك والابراج | للرجال فقط | تحميل مسلسلات ومسرحيات | تحميل ومشاهدة افلام عربى ومسلسلات وافلام كارتون والعاب | نصائح وحلول مشاكل الكمبيوتر والمنتديات | منتدى الأخبار | فيديو مشاهدة مباشرة | القصص والروايات | العاب وملاهى اعضاء المنتدى | مكتبة المنتدى الالكترونية | قسم الصور والفوتوشوب والهوايات | خيمة شهر رمضان المبارك | فيديو الضحك والتهييس والمقالب والغرائب والعجائب | وصفات الطبخ | منتدى الاعلانات التجارية المجانية | ازياء السيدات 2017 \ 2018 Ladies Fashion | اكسسوارات السيدات 2017 \ 2018 Accessories | ارشيف اكسسوارات المرأة موضة 2012 \ 2013 \ 2014 \ 2015 | موضوعات واراء وانتقادات سياسية | لانجيرى وقمصان نوم العروسة | وصفات ونصائح تجميل البشرة | منتدى فساتين الزفاف | منتدى الايورفيدا | Tourist attractions in Egypt | المعالم السياحية فى مصر و العالم | مناخوليا سياسية " ساخرة ومضحكة" | وصفات شوربة متنوعة | المواضيع المكررة والمحذوفات | منتدى اكلات شهر رمضان : فطار وسحور وحلويات | اخبار الفن والمشاهير | التدبير المنزلى | منتدى تحميل القصص والكتب وروايات عالمية للجيب |



vBulletin® Version 3.8.7

Security team

This Forum used Arshfny Mod by islam servant